1.პროექტის სახელი: პატრიარქის საუკუნე.
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1–2 წინადადებით:
თემა პატრიარქის საუკუნე, ეხბა პატრიარქის მოღვაწებას,მის სამშობლოს,კულტურას.ადამიანის დამოკიდებულებას სარწმუოებასთან.რელიგიას, კერძოდ მართლმადიდებლობას და მართმადიდებლურ ქვეყნებთნ ურთიერთობას.ქრისტიანობის კვალი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.
3.პროექტის სრული აღწერა: პატრიარქის ცხოვრება და მოღვაწეობა,მისი პატრიარქობიდან დღემდე როგორი იყო საქართველო და როგორია დღეს,მისი ნაკვალევი ქათულ სულიერებსა და კულტურის განვითარებაში,ტრადიციების შენარჩუნებასა და ეკლესია– მონასტრების აღმშნებლობაში.
პროექტი ეხება დღევანდელ აქტუალურ პრობლემას, ჩვენს ეროვნულობას, სულიერებას, „ვინ ვართ?რანი ვიყავით და ვინ გვინდა ვიყოთ?“ ადამიანის დამოკიდებულება სარწმუნოებასთან,პიროვნების თვითდამკვიდრება და დამკვიდრების მეთოდების გამოყენების საშუალება.რა როლს ასრულებს რელიგია ადამიანის ცოვრებაში.
მართმადიდებლობის არსი და მიზანი და მართმადიდებლური ქვეყნების ურთიერთ დამოკიდებულება.როგორ იყენებს ზოგიერთი სახელმწიფო პოლიტიკურ იარაღად სარწმუნოებას .
ქართული ენა და ლიტერატურა ბოლომდე მოცულია ქრისტიანული სულიერებით.პირველი ქართული ლიტერატურული ნაწარმოებები იწყება წმიდანთა ცხოვრებით.ქართული ლიტერატურა და მართლმადიდებლობა ადამიანისთვის ერთ ფუნქციას ასრულებს, ორნივ ადამიანს ეხმარება ღირებლებათა გადაფასებასა და პიროვნებად ჩამოყალიბებაში.
4. მონაწილეთა ასაკი: 16–17 წელი.
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალების მოძიება,მსჯელობები და დისკუსიები,მხატვრული კითხვა,სასულიერო ლიტერატურის განხილვა.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება,შეიქმნას: ლიტერატურის კაბინეტი,აუდიო–ვიდეო ჩანაწერების კრებული,სასულიერო პირებისა და საზოგადო მოღვაწეთა სურათები,ჩანახატები,ლექსები.
8.სარგებელი სხვებისთვის: ლიტერატურული და პოეზიის საღამოების მოწყობა.
9.სამუშაო ენა:ქართული
10.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: არ არიან.
11.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: რელიგია,ისტორია,ხელოვნება.
12.პროექტის ფასილიტატორი: ნინო ტაბატაძე
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა: ninitab77.
Tuesday, May 18, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment